پروژه نيک گستر

مشخصات پروژه

  • نام پروژه پروژه نيک گستر
  • تاریخ شروع 1397/9/20
  • تعداد نظرات 0
  • تعداد نمایش 242

پروژه نيک گستر

اين پروژه در زميني به مساحت 2800 متر مربع با سطح اشغال 800 متر مربع ساخته شد. با توجه به قرار گيري ساختمان در ميان طبيعتي بکر ساختمان به گونه اي جانمايي شد که کمترين آسيب به طبيعت برسد و درختي قطع نشود.طراحي محوطه سازي با دقتي وسواس گونه با توجه به موقعيت دقيق درختها با ترکيبي از جوي آب و مسير پياده روي پر پيچ و خم بسان طبيعت انجام شد.برکه نسبت بزرگ بازتاب تصوير آسمان بينهايت و نماي ساختمان را ببيننده القا مي کند.درختها، درختچه ها، گياهان و گلها همگي به گونه اي انتخاب و کاشته شده اند که حرکت باد در ميان آنها صدايي دلنواز ايجاد ميکند و گونه هاي مختلف گياهي با توجه به اقليم سرد منطقه لواسان بعد از گذشت چند سال همچنان سرسبز و چشم نواز است.
سبک معماري ويلا که در سه طبقه اجرا شده با سادگي و آرام اجرا شده تا با سکوت همزبان با هدف آباداني در مسيري سبز شرکت نهايت احترام به طبيعت استقرار يابد.
سقف ويلا با مصالح دکرا به رنگ سماقي رنگ کنتراست مماسبي ايجاد کرده است.در طبقه همکف سالن نشيمن و سالن پذيرايي و آشپزخانه اي مينيماليستي به همراه مطبخ و همچنين کتابخانه اي با کمدهاي تمام چوب قرار دارند.در طبقه بالايي اتاق خوابهاي مستر و نشيمن خصوصي با دسترسي يک پله گرد مجلل قرار دارند. تراس بزرگ براي استفاده از مناظر زيباي اطراف و هواي دل انگيز اين منطقه کوهستاني براي مهمانيها و استفاده ساکنين منحصر به فرد مي باشد.
علاوه بر پله يک آسانسور ارتباط سه طبقه را اسان مي کند. درها و پنجره ها همگي آلوود ضد سرقت و انواع سيستمهاي پيشرفته امنيتي آرام ش را براي استفاده ويلا تضمين مي کند. در طبقه زير زمين علاوه بر پارکينگ يک فضاي نشيمن خصوصي نسبتا بزرگ به همراه آشپزخانه و حوضچه اي زيبا وجود دارد.براي ايجاد امنيت بصري ديواري ديد بند با جزييات خاص معماري در ديوار اصلي اجرا شده و بدينسان اشراف ساير ويلاهاي مجاور به محوطه ويلا از بين رفته است.

نظرات کاربران پیرامون این مطلب

انصراف از پاسخ به کاربر