انجام تعهدات بانک در طرح نهضت ملی مسکن

انجام تعهدات بانک در طرح نهضت ملی مسکن

محمود شایان در آیین تقدیر از یکسال تلاش کارکنان بانک مسکن گفت: تنها بانکی هستیم که در سال ۱۴۰۰، توانستیم وظیفه خود را در طرح نهضت ملی مسکن به انجام برسانیم...

انجام تعهدات بانک در طرح نهضت ملی مسکن


محمود شایان در آیین تقدیر از یکسال تلاش کارکنان بانک مسکن گفت: تنها بانکی هستیم که در سال ۱۴۰۰، توانستیم وظیفه خود را در طرح نهضت ملی مسکن به انجام برسانیم و این مهم با تلاش و همدلی همه کارکنان در سال آینده، بیش از پیش تداوم خواهد یافت.
مدیرعامل بانک مسکن ادامه داد: در سال جاری، بانک توانست NPL نسبت به خالص تسهیلات را به عددی کمتر از حد استاندارد برساند؛ همچنین افزایش سرمایه بانک از رقم 13 هزار میلیارد تومان به بیش از ۳۳ هزار میلیارد تومان رسیده است.

مسکن فولاد شهر

وی تاکید کرد: امیدواریم در این چند روز با تلاش و تمرکز بیشتر بر صورت‌های مالی و وصول مطالبات معوق بتوانیم با تصمیمات صحیح مدیریتی، به نقطه ای برسیم که بانک را به سمت سود دهی بیشتر هدایت کنیم.

شایان در ادامه با تبریک به آقای صابر عسکرپور، عضو جدید هیات مدیره بانک، اظهار امیدواری کرد: وی با توجه به دانش، تجربه و روحیه خوب خود، در پیشبرد اهداف بانک موثر واقع شود.
مدیرعامل بانک مسکن در پایان با آرزوی سالی خوب و خوش برای کارکنان، گفت: اگر همکاری و همدلی شما نبود، این موفقیت‌ها به ویژه در پیشبرد نهضت ملی مسکن برای بانک رقم نمی خورد.
به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن - هیبنا

نظرات کاربران پیرامون این مطلب

انصراف از پاسخ به کاربر